Idag kom bilderna som ska vara med på min fotoutställning på Mullsjö International Photo festival den 4-10 juni från tryckeriet! Ganska spännande var det att sprätta upp kartongen för att se hur de blev i tryck. Kan konstatera att urvalet kommer att skilja sig från tidigare utställningar jag varit med på :p

Vågade spänna bågen tack vare stor hjälp av fröken Klaferot som påminde mig om en utställningsidé jag yppat tidigare och tack vare henne kunde jag också släppa tanken på att få med något halvkrystat  ”best of”-tema.  Mer än så tänker jag inte säga nu, mer än att säga att utställningen kan betraktas som spikad och att det ser lovande ut!

Utställningen kommer att hänga utanför aulan vid Folkhögskolan (arena3 på festivalen). Varmt välkomna dit!

Glädjande var att även bilderna till den gemensamma utställningen med Mullsjö fotoklubb under festivalen blev som jag hoppades på. Kvar att göra är nu att välja ut bilderna till fotoplanket. Det är mycket bilder nu…

