Jag vet att det inte är alla läsare på bloggen som har haft medvind detta året och har fått dras med efterverkningarna av tragiska händelser. Så denna bilden heter ”skitår” och kan förhoppningsvis vara en liten tröst på vägen. Hoppas alla har får en bra start på det nya året och att turen håller i sig! Eller som kungen säger; ”Vi vänder på ett blad, precis som ni gör i era tidningar…”

För egen del så har 2010 i stort sett enbart medfört positiva händelser, även om nära och kära har fått höra mig knarra både en och flera gånger… Så jag kan gott kosta på mig att vara ödmjuk och tänka mer på andra än mig själv.

Mer utbildning och utrustning står på önskelistan detta året. Men även mindre stress, vilket kommer att innebära färre bilder, men förhoppningsvis bättre kvalitet på det som jag visar upp här. Ska dock inte försöka slå knut på mig själv och kanske blir det lite andra inlägg än vad ni är vana vid. Håll utkik…

Kul att så många uppskattar tidningskrönikorna och eventuellt blir det även en fortsättning på detta. Men först och främst hoppas jag på att kunna lära känna fler av er som läser bloggen och att vi som redan setts får tillfälle att ses igen och ha fler roliga och lärorika stunder tillsammans!!!

Gott nytt 2011!

