Det är så mycket som händer nu att jag knappt hänger med. Därför känns det nödvändigt att göra en avstämning. Sommaren kom och slog till pang bom. Inget nytt under solen, men jag hade tänkt att hinna med lite fler vårbilder. Men nu står i gengäld nya möjligheter och utmaningar för dörren.

Ett fortsatt stort tack riktas till er besökare som hela tiden återkommer och blir fler och fler. Antal sidvisningar har nu passerat 3 000. Detta är också det hundrade inlägget, och era kommentarer långt fler.

Dessutom fick jag en fin utmärkelse från Sara. Det är inte svårt att hålla inspirationen uppe med ett sånt gensvar!

När man fått utmärkelsen bör man:

– Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den.

– Tacka och länka till den som nominerade en.

– Nominera sju andra bloggare och länka till dem.

– Berätta sju intressanta saker om sig själv.

De här bloggarna vill jag gärna nominera, som på ett eller annat sätt betytt mycket för min egen inspiration. Ni är fantastiska!

(Listan är utan inbördes rankning. Hela listan på inspiration ser ni på länklistan här till vänster!)

1. Thorsten Klint

2. Marie Kantermo

3. Mats Andersson

4. Tomas Järnetun

5. Lasse och Anna Kristiansson

6. Terje Hellesø

7. Birgitta Bartholdson Carlsson

7 saker om mig själv:

1. Är en obotlig tidsoptimist

2. Tittade snett på hobbyfotografer när jag var yngre för att de verkade så märkvärdiga. Detta var långt innan jag själv upptäckte vad man kunde göra med en kamera.

3. Hade inte tagit steget att börja fotografera om det fortfarande hade varit analogt.

4. Har lättare att förmedla ett budskap med både text och bild tillsammans.

5. Tycker att vintern är den bästa årstiden.

6. Har bilder på datorn som jag inte kan visa ännu. Spännande…

7. Just nu betyder vägen mer än målet… inte så konstigt eftersom jag inte har något klart mål (än) ;)

